Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej gatunków, lepsza jakość

24 czerwca 1994 | Ekonomia | DM EB

Konkurencja na rynku piwa

Mniej gatunków, lepsza jakość

Przedstawiciele około 50 konkurujących ze sobą browarów chcą, by to właśnie ich piwo było najlepsze i aby ten cel osiągnąć, prześcigają się w pomysłach. Nie mogą oni jednak korzystać z każdej broni. Ustawa o wychowaniu w trzeźwości pozbawia je wielu możliwości reklamowania produktów.

Chyba dlatego w kampaniach promocyjnych browary wykorzystują hasła nie związane bezpośrednio z piwem, ale za to bezbłędnie kojarzone i odczytywane przez konsumentów. EB weszło na rynek z chwytliwymi hasłami "Czas na EB" i "Chłopaki to lubią". Żywiec wykorzystuje w promocji hasło "On wie, co dobre". Lech Browary Wielkopolski swojej kampanii przypisały hasło "Zielono mi. .. " Teraz Hevelius wchodzi na rynek z hasłem "Wszechświat cieszy".

Żeby klient zapamiętał

Przedstawiciele większości...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 200

Spis treści
Zamów abonament