Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz droższy

30 stycznia 2008 | Sport

Na 983 miliony złotych wartość sponsoringu sportowego w telewizji w Polsce szacuje firma badawcza Pentagon. Około 60 procent wartości całego sponsoringu to trzy dyscypliny: piłka nożna (233,5 mln złotych), siatkówka mężczyzn (210 mln) oraz skoki narciarskie (30,5 mln). Ponadtrzykrotnie w stosunku do ubiegłego roku wzrosła wartość ekspozycji związanych z kierowcą Formuły 1 Robertem Kubicą (32,8 mln). Największą widownię uzyskały ekspozycje w TVP, Polsacie i TVN.

m.c., j.p.

Brak okładki

Wydanie: 7926

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament