Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Siła networkingu

30 stycznia 2008 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak

O roli zaufania w biznesie oraz integracji środowisk biznesowych i społecznych a także o strategii sprzedaży poprzez system referencji będą rozmawiać uczestnicy spotkań, które z okazji Międzynarodowego Tygodnia Networkingu zaplanowała w dziewięciu największych miastach kraju organizacja BNI (Business Networking International) Polska.

Seria spotkań, którą rozpoczął poniedziałkowy biznes – mixer w Krakowie, potrwa do końca lutego, obejmując m.in. Bydgoszcz, Łódź, Warszawę, Poznań i Szczecin. Działająca od dwóch lat BNI Polska chce w ten sposób spopularyzować w kraju ideę networkingu, czyli budowy sieci kontaktów i rekomendacji biznesowych. W Polsce BNI ma już 200 członków współpracujących w grupach rekomendacyjnych w pięciu miastach. Do końca roku grupy BNI mają powstać w kolejnych czterech ośrodkach.

Brak okładki

Wydanie: 7926

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament