Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Już w tym roku cyfryzacja zmieni rynek kinowy

30 stycznia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy z reklamy kinowej na Świecie.Wraz z wpływami z biletów na całym świecie wciąż rosną także wpływy z reklamy kinowej. Podobną tendencję widać w Polsce.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z reklamy kinowej na Świecie.Wraz z wpływami z biletów na całym świecie wciąż rosną także wpływy z reklamy kinowej. Podobną tendencję widać w Polsce.

Operatorzy kin powinni się liczyć z coraz silniejszą konkurencją ze strony wielkoekranowych telewizorów i tzw. zestawów kina domowego oraz szerokopasmowego Internetu i gier komputerowych – ostrzegają analitycy doradczej firmy Deloitte w corocznym raporcie TMT Trends.

Te rozrywki będą w tym roku zyskiwać na popularności. Już w ubiegłym roku za cenę dwóch biletów do kina można było kupić dwa filmy na DVD i obejrzeć je w domu. Konkurencyjne dla kin są też coraz liczniejsze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7926

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament