Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internauci kupują i ostro oceniają

09 kwietnia 2009 | Życie Warszawy | Agnieszka Grotek

Kolejki do kas, zła obsługa i bałagan na półkach – to, zdaniem internautów, główne „grzechy” sklepów

Na podstawie ich opinii powstał ranking najlepszych i najgorszych placówek.

Konsumenci najlepiej oceniają odzieżową sieć Promod. Tuż za nią plasują się sklepy obuwnicze Deichmann, drogerie Rossmann i sklepy z ubraniami Reserved.

Najmniej warszawiakom podobają się: budowlane Praktikery, hipermarkety Tesco, sklepy sieci Carrefour i salony z elektroniką Saturn, Media Markt oraz RTV EURO AGD. Negatywnie oceniają też hurtownie Makro Cash and Carry.

Konsumenci oceniają

Tak wynika z opinii 1,5 tys. klientów mazowieckich sklepów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8289

Spis treści
Zamów abonament