Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Sukces” jak „Vanity Fair”

03 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Tomasz Furman
Grzegorz Hajdarowicz zdecydował się na medialne inwestycje  w czasie światowego kryzysu i spadku przychodów z reklam
źródło: Rzeczpospolita
Grzegorz Hajdarowicz zdecydował się na medialne inwestycje w czasie światowego kryzysu i spadku przychodów z reklam

Rusza nowe wydawnictwo. Właściciel „Sukcesu” i „Przekroju” daje tytułom trzy lata na zdecydowaną poprawę sprzedaży

W ten weekend redakcje „Przekroju” i „Sukcesu” zmienią siedzibę. Oba pisma będą odtąd wydawane w siedzibie NFI Jupiter, funduszu należącego do Grzegorza Hajdarowicza, a ich wydawcą będzie nowo powstałe Wydawnictwo Przekrój.

– Kiedy kupiłem „Przekrój”, zacząłem się zastanawiać, jaki tytuł mógłby do niego pasować. „Sukces” kupiło już Wydawnictwo Przekrój, w którym podniesiony został kapitał. Powstała taka mała grupa wydawnicza – mówi „Rz” Hajdarowicz, krakowski biznesmen i producent filmowy. „Przekrój” odkupił od wydawnictwa Edipresse Polska w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8438

Spis treści
Zamów abonament