Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojny alkoholowe

29 kwietnia 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W I kwartale sprzedaż wódki w Polsce zmalała o ok. 2,5 proc.  Firmy zakładają, że nieudana może być także reszta 2010 r.
źródło: Rzeczpospolita
W I kwartale sprzedaż wódki w Polsce zmalała o ok. 2,5 proc. Firmy zakładają, że nieudana może być także reszta 2010 r.

Spada sprzedaż wódki. Firmy tną ceny i kuszą nowościami

– Wiadomo już, że w tym roku zmaleje sprzedaż detaliczna wódki w Polsce. Nie wiemy tylko, jak głęboki będzie ten spadek. Miejmy nadzieję, że nie przekroczy on 10 proc. w porównaniu z 2009 r. – uważa Marek Malinowski, prezes Stock Polska, lidera polskiego rynku wódki wycenianego przez branżę na ok. 13 mld zł. Jego zdaniem skutki kryzysu i podwyżki akcyzy ze stycznia 2009 r. oddziaływały na popyt stopniowo, dlatego jeszcze w ubiegłym roku sprzedaż detaliczna nieznacznie urosła. Według danych Nielsena, do których dotarła „Rz”, w 2009 r....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8611

Spis treści
Zamów abonament