Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drogie auta wymijają kryzys

13 maja 2010 | Ekonomia | Adam Woźniak
Marki premium łagodniej przechodzą kryzys. O wynikach sprzedaży drogich samochodów decydują firmy. Większość takich aut to samochody służbowe menedżerów.
źródło: Rzeczpospolita
Marki premium łagodniej przechodzą kryzys. O wynikach sprzedaży drogich samochodów decydują firmy. Większość takich aut to samochody służbowe menedżerów.

Sprzedaż samochodów prestiżowych marek rośnie. W Polsce także tych superdrogich

Choć sprzedaż samochodów w Europie słabnie, producenci prestiżowych marek nie mają powodów do narzekań. Audi, które zamknęło ubiegły rok zyskiem operacyjnym na poziomie 1,6 mld euro, w pierwszym kwartale 2010 roku sprzedało 264,1 tys. samochodów. To wynik o jedną czwartą lepszy od tego z analogicznego okresu ubiegłego roku i o 16,6 tys. aut lepszy od kwartalnego wyniku Mercedesa, co daje koncernowi z Ingolstadt realne szanse na wyforsowanie się na czoło marek premium.

Na zwiększenie zysku operacyjnego o 8 – 10 proc. liczy w tym roku także BMW. Z kolei inna prestiżowa marka – Land...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8621

Spis treści
Zamów abonament