Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy wychodzi na prostą

13 maja 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklama w Polsce. Drugi kwartał przyniesie w reklamie wyraźniejszy wzrost wpływów niż pierwszy – przewiduje Starlink.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama w Polsce. Drugi kwartał przyniesie w reklamie wyraźniejszy wzrost wpływów niż pierwszy – przewiduje Starlink.

W pierwszym kwartale wpływy z reklam rok do roku minimalnie wzrosły – wynika z danych domu mediowego Starlink

– Rynek odżywa. Drugi kwartał także będzie lepszy niż rok wcześniej, bo w ubiegłym roku w tym okresie mieliśmy do czynienia z dramatycznymi spadkami – mówi Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka. W pierwszym kwartale wpływy z reklam wzrosły o 0,2 proc., do 1,57 mln zł. Zdaniem Kacprzyckiej w II kwartale wzrost rynku rok do roku będzie większy niż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8621

Spis treści
Zamów abonament