Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To będzie rok stacji tematycznych

19 maja 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wszędzie nadawcy najchętniej uruchamiają stacje sportowe i dziecięce.  W Polsce wąsko  sprofilowane kanały tematyczne zgarniają coraz większą część rynku reklamy telewizyjnej.
źródło: Rzeczpospolita
Wszędzie nadawcy najchętniej uruchamiają stacje sportowe i dziecięce. W Polsce wąsko sprofilowane kanały tematyczne zgarniają coraz większą część rynku reklamy telewizyjnej.

Prawie jedną piątą wszystkich wydatków na reklamę w sieci zgarną w tym roku stacje tematyczne

W pierwszym kwartale tego roku wpływy reklamowe netto wszystkich stacji tematycznych w Polsce wynosiły ok. 16 proc. całego rynku reklamy telewizyjnej – szacuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna domu mediowego Starlink. To oznacza, że trafiło do nich 132,1 mln zł, a to z kolei aż o 63 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na rynku przybywa stacji tematycznych. Nic więc dziwnego, że rosną wpływy reklamowe całego segmentu. Nawet wczoraj Telewizja Puls poinformowała, że właśnie złożyła wniosek o koncesję dla nowej stacji tematycznej – Puls Kids. W dzisiejszej rozmowie z „Rz” kolejne nowe kanały zapowiada też prezes TVN, w ubiegłym roku kilka takich stacji uruchomił Polsat.

– Cały wzrost wygenerowany...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8626

Spis treści
Zamów abonament