Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa marka dołączy do Top Secret

11 sierpnia 2010 | Ekonomia | kaa
źródło: Rzeczpospolita

O 12,3 proc., do 4,47 zł, wzrósł wczoraj kurs akcji właściciela marek Top Secret i Troll. W trakcie sesji papiery łódzkiej grupy odzieżowej drożały nawet o 16,8 proc.

Zarząd zapowiedział, że od początku przyszłego roku rozpocznie sprzedaż odzieży sportowej pod tworzoną od podstaw marką Drywash. Przyznał jednak, że projekt na razie nie będzie miał wpływu na prognozowane wyniki. – Tegoroczne koszty związane z wprowadzeniem marki Drywash są uwzględnione w naszym budżecie. Sprzedaż, która ruszy w przyszłym roku, początkowo nie będzie miała większego wpływu na łączne przychody grupy – mówi prezes Piotr Kulawiński.

Ok. 40 proc. sprzedaży realizowane będzie poprzez własną sieć salonów Top Secret & Friends, a prawie 60 proc. w sportowych sklepach multibrandowych.

Zarząd spółki prognozuje, że 2010 r. zakończy się zyskiem w wysokości 5,8 mln zł, przy 333,7 mln zł przychodów. W 2011 r. zakłada uzyskanie 19,6 mln zł zysku netto i 469,4 mln zł obrotów. W 2012 r. ma to być odpowiednio 37,4 mln zł i 641,7 mln zł.

Brak okładki

Wydanie: 8697

Spis treści
Zamów abonament