Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kupno na raty, koszt w całości

19 sierpnia 2010 | Dobra firma | Izabela Lewandowska

Kupiłem na raty, na wyposażenie biura firmy, dwa biurka, regały i krzesła za łączną kwotę 4800 zł. Pierwsza wpłata wynosiła 1800 zł. Różnica między tą ratą a ceną została podzielona na dwie równe raty (po 1500 zł). Czy do księgi przychodów i rozchodów mam wpisać jako koszty uzyskania poszczególne raty?

Czy może zaksięgować całą kwotę w miesiącu, w którym zawarta została umowa kupna na raty i zapłacona pierwsza rata, czy też wpisać do księgi ten koszt w całości po zapłaceniu ostatniej raty? Czy muszę wpisać to wyposażenie do ewidencji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8704

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament