Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Krupnik szturmuje polski rynek wódki

01 września 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Marki, KtÓre najbardziej ceniĄ Polacy
źródło: Rzeczpospolita
Marki, KtÓre najbardziej ceniĄ Polacy

Udany debiut marki grupy Belvedere. W ciągu pięciu miesięcy zdobyła niespodziewanie duży udział w rynku

Od momentu pojawienia się w sklepach pięć miesięcy temu popyt na Krupnik Vodkę zwiększył się o ponad 500 proc. W polsko-francuskiej grupie alkoholowej Belvedere, do której należy marka, podkreślają, że tak szybko nie rośnie obecnie sprzedaż żadnej wódki w Polsce.

Krupnik z udziałami przekraczającymi 3 proc. zajmuje obecnie dziewiąte miejsce na krajowym rynku wódki. W małych sklepach, czyli tzw. kanale tradycyjnym, gdzie sprzedaje się większość tego alkoholu, marka zdobyła piątą pozycję. W Belvedere, do niedawna wiceliderze polskiego rynku wódki – a obecnie z udziałami na poziomie ok. 17 proc. graczu numer trzy – mają apetyt na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8715

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament