Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podravka walczy o zyski ze spaghetti

04 września 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska Katarzyna Kucharczyk
Sukces na rynku makaronu osiągnęli nieliczni
źródło: Rzeczpospolita
Sukces na rynku makaronu osiągnęli nieliczni

Producent Vegety wchodzi na polski rynek makaronów. Zdobycie silnej pozycji może być trudne

Podravka, oferująca dotąd w Polsce przyprawy i sosy warzywne, nie traci czasu. Od kilku dni jej makarony są wprowadzane w całym kraju zarówno do sieci handlowych, jak i do małych sklepów. Przewagę nad konkurencją chce zdobyć niską ceną. Paczka jej makaronów – wytworzonych wyłącznie z pszenicy durum – kosztować ma na półce sklepowej nie więcej niż ok. 3,70 zł.

Firma nie zdradza, jakie udziały chciałaby zdobyć w polskim rynku makaronów wartym według GUS 645 mln zł. Tymczasem konkurenci nie wróżą jej spektakularnego sukcesu w krótkim czasie. Na polskim rynku działa ponad 100 producentów, ale...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8718

Spis treści
Zamów abonament