Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama Biblii jako współczesne proroctwo

16 września 2010 | Druga strona | Matylda Młocka
profesor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
autor zdjęcia: Michał Sadowski
źródło: Fotorzepa
profesor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Michał Wojciechowski, biblista i teolog

Rz: We Włoszech do tygodnika „Famiglia Cristiana” zostanie dołączonych milion miniaturowych Biblii. Przedsięwzięcie to będą reklamować fragmenty Pisma Świętego w wersji rapowanej. Czy to dobry pomysł na propagowanie Słowa Bożego?

Michał Wojciechowski: Gdy Biblia powstawała, była wpisana w kulturę swoich czasów. Prorocy nauczali ustnie. Księgi biblijne spisano tak jak wszystkie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8728

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament