Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mazury kuszą najlepiej

16 września 2010 | Pierwsza strona | DK

„Mazury – cud natury” to według Polaków najatrakcyjniejsze hasło spośród sloganów promujących nasze miasta i regiony. Powtórzyło tym samym triumf sprzed roku.

W sondażu GfK Polonia dla „Rz” w czołówce znalazły się też „Zakopane – najbliżej Tatr” i „Gdańsk – morze możliwości”.

Samorządy coraz więcej inwestują w wizerunek. Świnoujście w tym roku wydało już 2,5 mln zł, Poznań – aż 15 mln zł. Lublin w trzy lata – 6 mln zł.

Czy warto? Wiceburmistrz Karpacza Ryszard Rzepczyński przekonuje, że dzięki promocji przyjeżdża tylu turystów, że liczba miejsc noclegowych wzrosła w ciągu pięciu lat niemal dwukrotnie.

Brak okładki

Wydanie: 8728

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament