Brytyjczycy tracą przekonanie do pubów, ale nie do piwa
Brytyjczycy tracą przekonanie do pubów, ale nie do piwa
Zmiany obyczajowe w brytyjskim społeczeństwie powodują, że obroty tutejszych pubów z roku na rok spadają -- wynika z ankiety przeprowadzonej przez agencję konsultingową Euromonitor. Coraz modniejsze, a być może nawet i konieczne z powodu recesji gospodarczej, staje się bowiem zapraszanie znajomych do własnego domu. U Anglików, obok whisky, wciąż jednak króluje piwo, którego wartość sprzedaży w latach 1990-95 wzrosła realnie o 14 proc. , osiągając 2 mld funtów. Brytyjczycy nie przekonali się natomiast do piwa bezalkoholowego, którego w Zjednoczonym Królestwie sprzedaje się równo 100 razy mniej niż piwa z procentami.
J. Bie.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)