Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Brytyjczycy tracą przekonanie do pubów, ale nie do piwa

05 sierpnia 1996 | Ekonomia | JB

Brytyjczycy tracą przekonanie do pubów, ale nie do piwa

Zmiany obyczajowe w brytyjskim społeczeństwie powodują, że obroty tutejszych pubów z roku na rok spadają -- wynika z ankiety przeprowadzonej przez agencję konsultingową Euromonitor. Coraz modniejsze, a być może nawet i konieczne z powodu recesji gospodarczej, staje się bowiem zapraszanie znajomych do własnego domu. U Anglików, obok whisky, wciąż jednak króluje piwo, którego wartość sprzedaży w latach 1990-95 wzrosła realnie o 14 proc. , osiągając 2 mld funtów. Brytyjczycy nie przekonali się natomiast do piwa bezalkoholowego, którego w Zjednoczonym Królestwie sprzedaje się równo 100 razy mniej niż piwa z procentami.

J. Bie.

Brak okładki

Wydanie: 823

Spis treści
Zamów abonament