Siła uśmiechu
Organizacja pracy w USA jest doprowadzona do perfekcji
Siła uśmiechu
- Przez ostatnie 6 lat pracowała pani jako kierowniczka do spraw reklamy i public relations w nowojorskim biurze LOT-u. Ile w tym czasie LOT wydał na reklamę na rynku północnoamerykańskim?
- To tajemnica służbowa, choć mogę ujawnić, że w tym okresie wydano ponad 10 milionów dolarów i na pewno pieniądze te nie poszły na marne. W porównaniu z innymi liniami lotniczymi jest to kwota bardzo niewielka. Tegoroczna letnia kampania British Airways kosztuje, dla porównania, około 15 milionów dolarów.
- A jak pokierowała pani tymi wydatkami?
- Staramy się być przede wszystkim obecni w mediach polonijnych, ponieważ około 80 proc. pasażerów LOT-uto Polacy albo Amerykanie polskiego pochodzenia. Media amerykańskie są od 5 do 50 razy droższe od mediów polonijnych, dlatego wydatki na nie stanowią ponad połowę naszego budżetu reklamowego. Znaczna część pieniędzy jest przeznaczona na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta