Odmładzanie krążownika
Nowa linia cadillaca
Odmładzanie krążownika
Amerykańscy dealerzy cadillaca liczą na duże obroty, w związku z pojawieniem się na rynku najnowszej linii modelu DeVille, rok 1997. Jest ona przykładem zabiegów General Motors o to, by wielką szafą na czterech kółkach zainteresować nabywców różnych wiekiem, nie tylko rentierów, pakujących się z trudem do wnętrza cadillaca po jednej z ostatnich w życiu partii golfa. Spryt całej operacji polega na wprowadzeniu nowości dla przyciągnięcia klienteli młodszej wiekiem, przy utrzymaniu znanych powszechnie rozmiarów krążownika, które znajdują uznanie w oczach starszej generacji.
W rezultacie mamy nieźle unowocześnionego DeVille'a, ciągle zachowującego jednak cechy charakterystyczne "barki z Detroit", jak pisze o nim fachowa prasa motoryzacyjna Ameryki. Eksperci zauważają, że w rezultacie zastosowania odmładzającego makijażu cadillac pragnie przemówić do pokolenia zamożnych amerykańskich "baby boomers" (powojenny wyż demograficzny, od kilku miesięcy już po 50. ) i zachęcić ich do kupowania De-Ville'azamiast "mniej patriotycznego" volvo. Dodają jednak od razu, że cały zamiar pójdzie niewątpliwie na marne.
DeVille jest cadillackiem rozmiarami największym i w USA kupowanym najchętniej. Stanowi 60 proc. rocznej sprzedaży cadillaca. Linia DeVille rok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta