Grać z Granną
Grać z Granną
Od początku założyli, że ich gry będą ładne, kolorowe i trwałe. Staranność opracowania w większości autorskich pomysłów, współpraca znanych plastyków i specjalistów z różnych dziedzin oraz dobrej jakości materiały sprawiły, że choć gry edukacyjne z warszawskiej firmy Granna -- Ewy i Konrada Falkowskich -- nie są najtańsze, zdobyły już sobie sporą grupę wiernych klientów.
-- Kiedy w 1992 r. sami rozwoziliśmy po hurtowniach nasze pierwsze, 5-tysięczne wydanie Memo, właściciele nie mogli uwierzyć, że to my jesteśmy producentami. Pytali, jaką zagraniczną firmę reprezentujemy -- wspomina Konrad Falkowski
Ewa Falkowska przyznaje, że pomysł na produkcję gier zrodził się z luki na rynku; gdy na początku lat 90. ich córki wchodziły w wiek, kiedy przestają wystarczać lalki i klocki, okazało się, że w polskich sklepach wybór gier jest niewielki. Większość z nich, produkowana przeważnie przez niewielkie spółdzielnie czy drukarnie, była wprawdzie bardzo tania, ale wykonana niezbyt starannie, z kiepskiej jakości tektury w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta