Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Grać z Granną

04 grudnia 1996 | Ekonomia | AB

Grać z Granną

Od początku założyli, że ich gry będą ładne, kolorowe i trwałe. Staranność opracowania w większości autorskich pomysłów, współpraca znanych plastyków i specjalistów z różnych dziedzin oraz dobrej jakości materiały sprawiły, że choć gry edukacyjne z warszawskiej firmy Granna -- Ewy i Konrada Falkowskich -- nie są najtańsze, zdobyły już sobie sporą grupę wiernych klientów.

-- Kiedy w 1992 r. sami rozwoziliśmy po hurtowniach nasze pierwsze, 5-tysięczne wydanie Memo, właściciele nie mogli uwierzyć, że to my jesteśmy producentami. Pytali, jaką zagraniczną firmę reprezentujemy -- wspomina Konrad Falkowski

Ewa Falkowska przyznaje, że pomysł na produkcję gier zrodził się z luki na rynku; gdy na początku lat 90. ich córki wchodziły w wiek, kiedy przestają wystarczać lalki i klocki, okazało się, że w polskich sklepach wybór gier jest niewielki. Większość z nich, produkowana przeważnie przez niewielkie spółdzielnie czy drukarnie, była wprawdzie bardzo tania, ale wykonana niezbyt starannie, z kiepskiej jakości tektury w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 930

Spis treści
Zamów abonament