Są nie tylko jabłka i kapusta
Marketing produktów ogrodniczych
Są nie tylko jabłka i kapusta
W pierwszych latach powojennych produkowano w Polsce od 100 tys. do 400 tys. ton owoców (takie były wahania produkcji) i około 2 mln ton warzyw. Obecnie produkcja owoców dochodzi do 3 mln ton, zaś produkcja warzyw zwiększyła się trzykrotnie. Jednocześnie w okresie ostatnich trzech lat import owoców zwiększył się 5-krotnie, a import warzyw -- 3-krotnie. Wszystko wskazuje przy tym na to, że spożycie owoców iwarzyw będzie nadal rosło.
Słabe przygotowanie
Polskie ogrodnictwo jest na razie słabo przygotowane do konkurencji, zarówno na rynku krajowym jak i na rynkach zagranicznych -- mówiono na seminarium "Marketing produktów ogrodniczych", które zorganizowane zostało wespół przez Biuro Radcy ds. Rolnictwa, Zasobów Naturalnych i Rybołówstwa Ambasady Królestwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta