Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Są nie tylko jabłka i kapusta

16 kwietnia 1997 | Ekonomia | ES

Marketing produktów ogrodniczych

Są nie tylko jabłka i kapusta

W pierwszych latach powojennych produkowano w Polsce od 100 tys. do 400 tys. ton owoców (takie były wahania produkcji) i około 2 mln ton warzyw. Obecnie produkcja owoców dochodzi do 3 mln ton, zaś produkcja warzyw zwiększyła się trzykrotnie. Jednocześnie w okresie ostatnich trzech lat import owoców zwiększył się 5-krotnie, a import warzyw -- 3-krotnie. Wszystko wskazuje przy tym na to, że spożycie owoców iwarzyw będzie nadal rosło.

Słabe przygotowanie

Polskie ogrodnictwo jest na razie słabo przygotowane do konkurencji, zarówno na rynku krajowym jak i na rynkach zagranicznych -- mówiono na seminarium "Marketing produktów ogrodniczych", które zorganizowane zostało wespół przez Biuro Radcy ds. Rolnictwa, Zasobów Naturalnych i Rybołówstwa Ambasady Królestwa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1050

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament