Migowi tłumacze w sieci
Płatności | Ułatwienia w bankach Janina Blikowska
Osoby niedowidzące czy niedosłyszące nie są pozbawione zdalnego kontaktu z bankami, które powoli wciąż wprowadzają różne ułatwienia dla tej grupy klientów. – Mogą też oni ustanowić pełnomocnika lub wskazać osobę trzecią do kontaktu – mówią bankowcy. Taką formę pomocy głuchoniemej koleżance zaoferowała pani Jagoda. – Pozwoliłam, by w ona w swoim banku podała mój numer telefonu do nagłych kontaktów i kilkakrotnie bank korzystał z mojego pośrednictwa ze swoją klientką – opowiada kobieta.
Ewa Deperas-Jarczewska z biura prasowego Credit Agricole mówi, że osoby głuchonieme czy niedowidzące mogą być reprezentowane przez pełnomocnika lub mogą złożyć odpowiednie oświadczenia woli w formie aktu notarialnego.
– Jeżeli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta