Źle rekrutujesz, tracisz biznes
zatrudnienie | Aż 59 proc. kandydatów do pracy negatywne wrażenia z rekrutacji zniechęcają do usług i produktów firmy. ANita Błaszczak
Firmy, którym zależy na rozwoju biznesu i silnych marek konsumenckich, nie mogą sobie pozwolić na zaniedbania nie tylko wobec pracowników, ale i kandydatów do pracy – wynika z udostępnionego „Rzeczpospolitej" raportu agencji zatrudnienia ManpowerGroup. Ponad połowa (54 proc.) ankietowanych przez nią kandydatów do pracy twierdzi, że negatywne doświadczenia z procesu rekrutacyjnego w danej firmie zmniejsza ich chęć do zakupu jej produktów czy usług. W Polsce takich odpowiedzi było jeszcze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta