Epidemia dała napęd voicebotom
„Mówiące" roboty na infoliniach czy inteligentni asystenci głosowi to technologie, po które biznes sięga coraz chętniej. MICHAŁ DUSZCZYK
Voiceboty, chatboty, a więc syntezatory mowy sprzężone z inteligentnymi algorytmami, potrafią skutecznie zastąpić człowieka choćby w call-center. Takie rozwiązania biznes wykorzystywał dotychczas ze względu na chęć obniżenia kosztów czy jako remedium na problem z brakiem pracowników. Wobec pandemii i konieczności izolacji technologia ta staje się sposobem na zachowanie ciągłości biznesu.
Imponujące wzrosty
Branża rozwiązań klasy voicebot w Polsce stoi u progu boomu, a rynek w ciągu najbliższych pięciu lat czeka kilkakrotny wzrost – przewiduje firma Koda Bots.
Wrocławska spółka, która stworzyła autorski system do automatyzacji komunikacji, wskazuje, że już 25 proc. polskich internautów w wieku 16–65 lat regularnie korzysta z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta