Działania dla bonusu to nie reprezentacja
Wydatki na akcję marketingową i udział klientów w szkoleniu z bezpiecznej jazdy dla uzyskania premii jakościowej mogą być kosztem podatkowym.
Reprezentacja od lat wywołuje spory z fiskusem. Została bowiem wyłączona z kosztów podatkowych, a ponieważ trudno zdefiniować, co nią jest, fiskus chętnie się jej dopatruje w działaniach podatników. Na szczęście nie zawsze z dobrym skutkiem. Potwierdza to jedno z najnowszych orzeczeń Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku.
Wizerunek?
W sprawie chodziło o nowoczesne działania marketingowe. We wniosku o interpretację spółka wyjaśniła, że jest autoryzowanym dilerem aut renomowanej marki. Zgodnie z umową z dystrybutorem jest uprawniona do otrzymania tzw. bonusów jakościowych, ale pod określonymi warunkami. Jeden to kwartalny bonus za aktywność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta