Marketingowa akcja ENI
WŁOCHY
Koncern naftowyremontuje bazylikę
Marketingowa akcja ENI
Frontowa część rzymskiej Bazyliki św. Piotra, jest od roku w rusztowaniach. Prace renowacyjne, które mają trwać do końca 1999 r. , prowadzi włoski koncern paliwowo-energetyczny Eute Nazionale Idrocarburi (ENI) , posiadający odpowiednie środki i doświadczenie w dziedzinie ochrony środowiska i zabytków zniszczonych z powodu emisji szkodliwych substancji do atmosfery. ENI planuje również inwestycje w Polsce.
Szefowie ENI liczą, że dzięki remontowi jednego z najsłynniejszych europejskich obiektów sakralnych, zyska jego wizerunek także za granicą. Koncern powstał w 1953 r. jako firma państwowa. W 1992 r. został przekształcony w spółkę akcyjną, której...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta