Agresywne cele zarządu
Dalsza reorganizacja i promocja
Agresywne cele zarządu
LG Petro Bank planuje w tym roku podwoić liczbę klientów i znacznie zwiększyć swoje wyniki finansowe. Wczoraj bank rozpoczął kampanię promocyjną, mającą wykreować jego nowy wizerunek.
Większościowym akcjonariuszem banku jest koreański koncern LG Group, który od połowy 1996 r. ma 54, 5 proc. jego akcji. Jak poinformował prezes Dong Chang Park, w marcu br. został zakończony trwający od maja ub. roku pierwszy etap reorganizacji banku, w wyniku którego ma on się przekształcić z banku regionalnego w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta