Inwestorzy patrzą na wskaźniki i ratingi
PROMOCJA
Tworzenie obrazu Polski w świecie
Inwestorzy patrzą na wskaźniki i ratingi
Nawet bardzo dobre akcje promocyjne i najbardziej ciepłe uczucia zagranicznych biznesmenów wobec Polski nie będą miały większego wpływu na przyciągnięcie do nas kapitału inwestycyjnego. Dla tego kapitału ważniejsze są wskaźniki gospodarcze, przejrzystość regulacji, jak też doświadczenia firm, które już w Polsce zainwestowały. Warto je więc wykorzystywać do promocji kraju -- mówili przedstawiciele zagranicznych inwestorów podczas konferencji nt. Kreowanie obrazu Polski w świecie.
Chociaż w tworzeniu wizerunku kraju w świecie -- a zwłaszcza pozytywnych i negatywnych stereotypów, które go dotyczą -- jest sporo miejsca na emocje, te ostatnie niewiele znaczą przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Jak w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta