Marketing to nie hazard
Promocja polonezów
Marketing to nie hazard
Naczelny Sąd Administracyjny uchylił 23 lipca dwie decyzje ministra finansów, który uznał, że premiowana sprzedaż polonezów i nexii wyjazdami do Korei Płd., zorganizowana w ostatnich miesiącach 1996 r. przez Daewoo Centrum, była loterią fantową. W ocenie sądu była to działalność promocyjna, a nie gra losowa. Sprawę rozpatrywano na tle nie znowelizowanej jeszcze wówczas ustawy o grach losowych, która dopiero od 1 stycznia 1997 r. wprowadziła pojęcie tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta