Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ograniczona reklama

16 września 1998 | Gazeta | LZ ma.s.

RZňD

Jak przeprowadzić kampanię informacyjną

Ograniczona reklama

Dziś rząd zamierzał rozpocząć kampanię informacyjną o czterech podstawowych reformach społecznych. Ale telewizja publiczna -- bojąc się "zarzutu uczestnictwa wgrze politycznej" -- najpierw odmówiła, a potem zgodziła się na emisję tylko jednej ogólnoinformacyjnej reklamówki. Powinna ona pojawić się na telewizyjnych ekranach wnajbliższych dniach.

Teresa Kamińska, minister koordynator reform społecznych, poinformowała wczoraj po obradach rządu, że kampania informacyjna oczterech reformach społecznych (samorządowej, ochrony zdrowia, systemu emerytalnego ioświaty) ma rozpocząć się dzisiaj ibędzie trwała do lutego.

Kampanię zacząć miały trzydziestosekundowe spoty wtelewizji publicznej. Termin pierwszej emisji był wyznaczony na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1493

Spis treści
Zamów abonament