Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejszysprawny marketing

26 października 1998 | Ekonomia | MP

Ożywcze puszki i energiczne butelki

Najważniejszysprawny marketing

Jeszcze kilka lat temu regeneracyjne napoje energetyczne były w Polsce nieznane. W tym roku na krajowym rynku wielkość ich sprzedaży wyniesie 30 mln puszek.

Producenci napojów energetycznych określają swoje produkty jako odżywcze i pobudzające, przeznaczone przede wszystkim dla osób o wzmożonym zapotrzebowaniu energetycznym. Puszka lub butelka, która zawiera 0, 25 litra napoju nazywanego energizerem, ma taką wartość pobudzającą jak filiżanka kawy. Od tradycyjnych napojów energizery różnią się składnikami, które dobrane są pod kątem poprawy wydolności psychofizycznej konsumenta. Do składników tych należą: glukoza i witaminy oraz kofeina i tauryna.

Decydująca trójca

Rynek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1527

Spis treści
Zamów abonament