Solidny podręcznik dla profesjonalistów
RECENZJA
Public relations
Solidny podręcznik dla profesjonalistów
W serii "Strategia sukcesu" warszawskiego wydawnictwa ABC ukazała się książka Sama Blacka pt. "Public relations". Choć polskie tłumaczenie pojawiło się pięć lat po brytyjskiej edycji, to i tak dla praktyków public relations stanowi bodaj najbardziej użyteczny podręcznik spośród opublikowanych do tej pory w Polsce.
Profesor Black opiera się na swoim bogatym doświadczeniu z rynku brytyjskiego i na doskonałej znajomości amerykańskiej i europejskiej literatury przedmiotu. Public relations jest dla niego elementem szeroko pojętej dziedziny zarządzania. Przydaje się w: działalności gospodarczej, handlowej, w polityce, w stosunkach między różnymi grupami społecznymi, w pracy organizacji charytatywnych, fundacji, szkół, służby zdrowia i innych instytucji.
W przeciwieństwie do większości polskich specjalistów, a w zgodzie ze światowymi tendencjami, Black nie odwołuje się do kategorii wizerunku, image'u(nie występuje w indeksie) przy definiowaniu public relations. Użyteczniejsze są: terminy reputacja, odzew społeczny, wiarygodność, zaufanie, harmonia i poszukiwanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta