Rynek za 300 mld USD
Prognozyrozwoju
Rynek za 300 mld USD
W 1998 r. światowe wydatki na reklamę w mediach wyniosą 300 mld USD, czyli o 3, 9 proc. więcej niż w ub. r. Choć realnie wartość rynku reklamy ma w br. zwiększyć się tylko o 1, 9 proc. , to najbliższe lata powinny przynieść nieco szybsze tempo tego wzrostu.
Po uwzględnieniu inflacji realny wzrost światowych wydatków na reklamę (w prasie, radiu, telewizji, kinie i reklamę zewnętrzną) wyniesie w br. 1, 9 proc. -- ocenia specjalizująca się w rynku usług reklamowych agencja Zenith Media Worldwide. Przyznając, że tegoroczny wzrost wartości rynku reklam nie jest wysoki (zaledwie o 0, 1 proc. większy od prognozowanego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)