A jednak sukces
Piłkarski Puchar Świata USA' 94
A jednak sukces
Nie wszystko poszło tak, jak się spodziewano. Najbardziej rozczarowali się hotelarze, którzy oczekiwali istnego najazdu kibiców z zagranicy. Rok temu hotel Hyatt Regency w Dallas zarezerwował dla nich -- na prośbę organizatorów -- 10 tysięcy miejsc (tzw. pokojonocy) , po czym z każdym miesiącem Komitet Organizacyjny rezygnował z pewnej ich części. Pół roku temu okazało się, że potrzeba ich tylko tysiąc. Podobne przypadki miały miejsce w innych miastach goszczących Piłkarski Puchar Świata, choć nigdzie redukcje nie były tak drastyczne jak w Dallas.
Także biura podróży nie są do końca zadowolone. Autoryzacja przy Komitecie Organizacyjnym, umożliwiająca obsługę ruchu turystycznego związanego z piłkarskim Pucharem Świata, okazała się kosztowna. W zamian za nią organizatorzy ściągali opłatę równą jednej piątej ceny wycieczki. W efekcie wiele propozycji okazało się zbyt drogich i przyciągnęły one mniej chętnych, niż przewidywano.
Wczesną wiosną wydawało się, że bilety na mecze będą łatwo wyprzedane. Jednak na dwa miesiące przed imprezą niektóre zagraniczne federacje oraz firmy sponsorujące mistrzostwa z braku chętnych zwróciły organizatorom ponad 100 tysięcy nie sprzedanych kart wstępu. W maju znalazły się one na rynku, niektóre po obniżonych cenach, co...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)