Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Filmowe ogórki

25 lipca 1994 | Kultura | BH

Dystrybutorzy czekają na jesień

Filmowe ogórki

Jak to jest z tymi filmowymi "ogórkami" w Polsce? Czy frekwencja spada, bo potencjalni widzowie przestają chodzić do kina wybierając plażę, basen i spacer? Czy może ludzie nie chodzą do kina, bo nie ma na ekranach ciekawych, nowych filmów?

W USA wszyscy dystrybutorzy czekają na okres wakacyjny, bo właśnie letni sezon przynosi im 40 proc. rocznych wpływów. W Polsce od lat uważa się, że lato to "ogóry", podczas których klęskę musi ponieść nawet najlepszy tytuł.

Nasi dystrybutorzy boją się lata. W ciągu roku premiera goni premierę, są miesiące, w których na ekrany wchodzi po 17--18 nowych filmów. W lipcu i sierpniu nowe tytuły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 226

Spis treści
Zamów abonament