Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy model przedsiębiorstwa

14 kwietnia 1999 | Moja Kariera | AR

MARKETING

Koncentracja

Nowy model przedsiębiorstwa

Do podstawowych zadań menedżerów należy o kreślanie przyszłości. Rozumianej nie ogólnie, ale jako przyszłość konkretnego przedsiębiorstwa, którego los znajduje się w ich rękach.

Koncentracja działań wiąże się z koniecznością oceny, gdzie leży przyszłość, i następnie podjęcia kroków niezbędnych do jej urzeczywistnienia. Tutaj właśnie na scenie pojawia się marketing.

"Każde przedsiębiorstwo ma dwie, i tylko dwie, funkcje podstawowe -- pisze Peter Drucker -- marketing i innowację. "

Najwyższy czas, by marketing uzyskał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1671

Spis treści

Nauka i Technika

Zamów abonament