Nowy model przedsiębiorstwa
MARKETING
Koncentracja
Nowy model przedsiębiorstwa
Do podstawowych zadań menedżerów należy o kreślanie przyszłości. Rozumianej nie ogólnie, ale jako przyszłość konkretnego przedsiębiorstwa, którego los znajduje się w ich rękach.
Koncentracja działań wiąże się z koniecznością oceny, gdzie leży przyszłość, i następnie podjęcia kroków niezbędnych do jej urzeczywistnienia. Tutaj właśnie na scenie pojawia się marketing.
"Każde przedsiębiorstwo ma dwie, i tylko dwie, funkcje podstawowe -- pisze Peter Drucker -- marketing i innowację. "
Najwyższy czas, by marketing uzyskał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta