Czy rynek wzrasta dzięki funduszom
Najszybciej rosną wydatki na prasę
Czy rynek wzrasta dzięki funduszom
Wzrost polskiego rynku reklamy jest, jak do tej pory, porównywalny z ubiegłorocznym, kiedy wyniósł przeciętnie ponad 40 proc. Część ekspertów uważa jednak, że jest to tylko efekt wejścia na rynek funduszy emerytalnych.
W pierwszym półroczu tego roku wydatki na reklamę w prasie wzrastały szybciej niż w telewizji, która jeszcze w 1998 roku była najszybciej rozwijającym się medium reklamowym w Polsce.
Według analiz wrocławskiej firmy Expert Media, badającej polski rynek reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, wydatki na reklamę w telewizji zwiększyły się o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta