Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy rynek wzrasta dzięki funduszom

09 sierpnia 1999 | Ekonomia | PA

REKLAMA

Najszybciej rosną wydatki na prasę

Czy rynek wzrasta dzięki funduszom

Wzrost polskiego rynku reklamy jest, jak do tej pory, porównywalny z ubiegłorocznym, kiedy wyniósł przeciętnie ponad 40 proc. Część ekspertów uważa jednak, że jest to tylko efekt wejścia na rynek funduszy emerytalnych.

W pierwszym półroczu tego roku wydatki na reklamę w prasie wzrastały szybciej niż w telewizji, która jeszcze w 1998 roku była najszybciej rozwijającym się medium reklamowym w Polsce.

Według analiz wrocławskiej firmy Expert Media, badającej polski rynek reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, wydatki na reklamę w telewizji zwiększyły się o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1771

Spis treści
Zamów abonament