Chroniony papieros
Kodeks postępowania w zakresie marketingu
Chroniony papieros
Dobrowolny kodeks postępowania marketingowego, który uchwalili producenci papierosów ma chronić przed nieuczciwą lub -- mówiąc dobitniej -- agresywną reklamą i marketingiem.
Reklama tytoniu nie była u nas dotychczas prawnie uregulowana. Producenci papierosów spotykali się często z niesłusznymi zarzutami pod swoim adresem. W opinii wielu specjalistów jednolity zbiór zasad marketingowych dla wszystkich producentów danej branży jest rozwiązaniem bardziej skutecznym i racjonalnym niż przepisy ustawy.
Oskarżonym może zostać każdy
Na Zachodzie obowiązuje kilka tysięcy takich kodeksów, z czego tylko w USA istnieje 700. Dotyczą one różnych branż, najczęściej tytoniowej, wyrobów spirytusowych, piwa i chemii gospodarczej. W danym kraju określona branża może stosować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta