Wyścig w czasie i inwestycjach
Portale medialne
Wyścig w czasie i inwestycjach
Działają trzy, zapowiadanych jest o wiele więcej
W tym roku firmy medialne włączą się do konkurencji o klientów polskich portali internetowych, gdzie na razie dominują spółki informatyczne. Walkę o pozycję lidera zapowiedziała Agora, która w drugim półroczu uruchomi nie jeden, a kilka portali. Co najmniej drugie miejsce chce tu zająć Interia - portal spółka radia RMF FM i ComArchu. Internetowe inwestycje zapowiadają także EuroZet (Radio Zet) oraz największy wydawca prasy specjalistycznej grupa Infor.
- O Internecie myśleliśmy co najmniej od dwóch lat. Uruchomienie portalu planujemy na koniec stycznia lub na przełom stycznia i lutego. Pełny serwis będzie dostępny w marcu - mówi Krzysztof Nepelski, szef marketingu radia RMF FM, które wspólnie z krakowską spółką informatyczną ComArch kończy prace nad uruchomieniem portalu Interia. Specjalnie dla tego projektu obie firmy w sierpniu 1999 r. utworzyły spółkę Interia, która w przyszłości ma trafić na giełdę. 50 proc. udziałów spółki, której kapitał założycielski wynosi 3 mln zł, mają spółki holdingu RMF FM (RMF i Broker FM). 45 proc. ma ComArch, zaś 5 proc. osoby prywatne.
Grzegorz Wójcik, członek zarządu Interii nie chce mówić o wielkości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta