Rozmowy nie na telefon
Zawyżone rachunki i awarie sieci
Rozmowy nie na telefon
RYS. GAŁKA
Kiedy rachunek za telefon wydaje się zawyżony, warto najpierw sprawdzić swój billing, czyli spis wszystkich połączeń. Może się okazać, że zapomnieliśmy o rozmowie z Nowym Jorkiem, ale jeśli rzeczywiście coś się nie zgadza, trzeba reklamować. Ma do tego prawo tylko abonent, tj. osoba lub firma, która zawarła umowę o świadczenie powszechnych usług telekomunikacyjnych.
Przez telefon nie otrzymamy informacji o rozmowach wykazanych w rachunku szczegółowym. Nie pozwala na to ustawa o danych osobowych. Pracownik TP SA musi sprawdzić, czy ma do czynienia z właścicielem numeru, czyli abonentem. Trzeba więc udać się do właściwego Biura Obsługi Klienta TP SA...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta