Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wzajemne oczekiwania

15 marca 2000 | Moja Kariera | GR

ASPIRACJE

Wzajemne oczekiwania

Pracodawcom zależy na dobrej opinii wśród studentów. Korzystny wizerunek przyciąga najlepszych. Do firm o gorszej reputacji idą pracować ci, którzy nie dostali się do tych wymarzonych. Największy wpływ na to, kto podoba się studentom, ma znajomość marki. Na miano najlepszego pracodawcy nie zasługuje ta firma, której studenci nie znają. Studenci nagradzają stałą aktywność pracodawców na uczelniach. Nie wystarczy zaprezentować swoje stoisko na Targach Pracy, ale na przykład zaoferować tak potrzebne praktyki zawodowe jeszcze w trakcie studiów. G. RA.

Brak okładki

Wydanie: 1961

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament