Sieć w centrum uwagi
Nowa strategia Microsoftu
Sieć w centrum uwagi
ADAM JAMIOŁKOWSKI
Microsoft przedstawił nową strategię rozwoju produktów firmy, która na pierwszym miejscu stawia wykorzystanie możliwości oferowanych przez współczesne technologie sieciowe. Inicjatywa nazwana .Net zakłada rozwój "inteligentnych" aplikacji funkcjonujących w sieci, automatyzujących procesy wymiany i wyszukiwania informacji.
Według przedstawicieli Microsoftu, strategia .Net ("dot-net"), zakładająca całkowitą integrację oprogramowania Microsoftu z Internetem i stawiająca na maksymalne ułatwienie wymiany informacji między wszelkiego rodzaju urządzeniami komputerowymi i informatycznymi, jest najważniejszym projektem realizowanym przez firmę od czasu wprowadzenia systemu operacyjnego Windows. Ważniejszym nawet niż ogłoszona w 1995 r. strategia internetowa, której efektem było m.in. skonstruowanie przeglądarki sieciowej Microsoft Internet Explorer.
Koniec krążków z programami
Jak wyjaśniono na specjalnej konferencji, zorganizowanej w ubiegłym tygodniu w głównej kwaterze Microsoftu w Redmond, strategia .Net zakłada połączenie rezultatów wszystkich prac prowadzonych przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta