Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poznamy efektywność tablic

20 września 2000 | Ekonomia | PA

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

Porozumienie w sprawie badań

Poznamy efektywność tablic

Po kilku latach dyskusji, trzy wiodące spółki reklamy zewnętrznej doszły do porozumienia w sprawie badań skuteczności oddziaływania tablic reklamowych. Rezultatem ma być możliwość porównywania efektywności reklamy zewnętrznej z innymi mediami.

W skład spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej, która zajmie się koordynacją i finansowaniem badań, weszły na razie trzy firmy: poznański AMS, lider na polskim rynku, a także Outdoor i Plakanda. Łącznie do sygnatariuszy umowy należy prawie 55 proc. wszystkich billboardów i 73 proc. tablic typu citylight w Polsce. Chęć przystąpienia do PBRZ i współfinansowania projektu wyraziły już także Europlakat i Town & City...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2118

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament