Poznamy efektywność tablic
Porozumienie w sprawie badań
Poznamy efektywność tablic
Po kilku latach dyskusji, trzy wiodące spółki reklamy zewnętrznej doszły do porozumienia w sprawie badań skuteczności oddziaływania tablic reklamowych. Rezultatem ma być możliwość porównywania efektywności reklamy zewnętrznej z innymi mediami.
W skład spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej, która zajmie się koordynacją i finansowaniem badań, weszły na razie trzy firmy: poznański AMS, lider na polskim rynku, a także Outdoor i Plakanda. Łącznie do sygnatariuszy umowy należy prawie 55 proc. wszystkich billboardów i 73 proc. tablic typu citylight w Polsce. Chęć przystąpienia do PBRZ i współfinansowania projektu wyraziły już także Europlakat i Town & City...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta