Zanim podpiszesz umowę
- Na etykiecie i w kodzie - jak oznakować nowy produkt
- Każdy sobie zboże skrobie - francuscy producenci wygrywają na organizacji
- Potrzebna szybkość i dyspozycyjność - rynek przewoźników - szansa dla drobnych przedsiębiorców Jak oznakować nowy produkt
Na etykiecie i w kodzie
W 2000 roku Inspekcja Handlowa przeprowadziła ponad 30 tys. kontroli w miejscach, gdzie sprzedaje się różnego rodzaju produkty. Niemal w każdym przypadku oznaczenia kontrolowanych towarów zawierały jakieś nieprawidłowości. Z czego to wynika? W największym stopniu z nieznajomości przepisów określających to, jak produkt powinien być oznakowany.
Z pytaniami o to, co powinno być na opakowaniu i skąd wziąć kod kreskowy zwracają się do nas Czytelnicy DOBREJ FIRMY. Wyjaśniamy więc, że przedsiębiorca, który chce sprzedać swój towar i być jednocześnie pewnym, że jest on prawidłowo oznakowany, powinien zwrócić się do Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Jest to instytucja, która dla każdego produktu tworzy osobną normę (Polska Norma). PKN publikuje je wszystkie w ogólnodostępnym biuletynie. Tak więc producent, np. bawełnianych podkoszulek, może sprawdzić, odnajdując interesującą go normę, nie tylko jaka powinna być technologia wytwarzania owych podkoszulek, ale także, jakie informacje powinna
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta