Czasem taniej się rozstać
Utrzymać klienta w sieci
Czasem taniej się rozstać
Koszt utrzymania dotychczasowego klienta w sieci telefonii komórkowej jest znacznie niższy niż koszt pozyskania nowego użytkownika. Dlatego zarówno w Europie Zachodniej, jak i w Polsce, sieci telefonii komórkowej decydują się na różnego rodzaju programy lojalnościowe z promocyjną wymianą telefonów włącznie. Dla klientów czasami lepiej i taniej jest na pewien czas rozstać się z siecią.
W Europie Zachodniej, gdzie nasycenie rynku telefonami komórkowymi jest już bardzo wysokie (w niektórych krajach jest ponad 70 komórek na 100 mieszkańców), operatorzy, aby zdobyć nowych klientów, starają się "wyrwać ich" konkurencji....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta