Dobrze wiedzieć
- Biznes dla pomysłowych
- Akademia Rzeczpospolitej: Zapotrzebowanie na kredyt obrotowy Otworzyć własną agencję reklamową
Biznes dla pomysłowych
Otwarcie własnej agencji reklamowej nie wymaga dużych nakładów finansowych. Wystarczy biurko, komputer i notes z telefonami do potencjalnych klientów. O powodzeniu tego typu przedsięwzięcia decydują nie tyle pieniądze zainwestowane w jego uruchomienie, ile doświadczenie i pomysłowość osoby, która się na to decyduje.
Pierwsze firmy, które zaczęły oferować usługi reklamowe pojawiły się w Polsce ponad 10 lat temu. W tym czasie niewielu rodzimych biznesmenów wiedziało, co to znaczy marketing, w jaki sposób prowadzić kampanię promocyjną itp.
- Na początku lat 90. świeżo powstające agencje musiały przekonywać przedsiębiorców, że warto wydać pieniądze na promocję, np. w mediach - mówi Artur Gnat, dyrektor strategiczny agencji reklamowej Anny Turkiewicz ze Szczecina. - Rynek reklamy dopiero się tworzył, a konkurencja na nim była znikoma.
W ciągu kilkunastu lat sytuacja się zmieniła. W każdym regionie Polski działają firmy w różny sposób związane z branżą reklamową, poczynając od przedstawicielstw zagranicznych potentatów, tzw. agencji sieciowych (np. Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, McCann-Erickson), a
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta