Księżniczka w telesklepie
Księżniczka w telesklepie
Kamera telewizyjna pracuje, telefony dzwonią. W ciągu 3 minut, Diana von Furstenberg, kobieta interesu, projektantka mody, członkini międzynarodowej elity towarzyskiej i była księżniczka -- sprzedała ponad 600 jedwabnych szali.
W przeszłości była na samym szczycie hierarchii towarzyskiej i społecznej. Teraz, jako szefowa wielkiego koncernu mody, który obsługuje -- jak sama mówi -- "prawdziwą amerykańską kobietę", szuka nowych sposobów usatysfakcjonowania swoich klientek
Diana von Furstenberg, która w 1972 r. rozluźniła sztywne kanony mody wprowadzając suknię-futerał, pasującą na każdą kobietę bez względu na wiek i przypisany jej rozmiar, kieruje siecią telewizyjnych domowych zakupów. Sprzedaż za pośrednictwem tej sieci stanowi dużą część jej interesów. W ciągu godzinnych lub nawet dwugodzinnych telewizyjnych programów kobiety z całej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta