Jak zwabić klienta
Kuponowa mania
Jak zwabić klienta
Ogłoszenie prasowe, reklama telewizyjna i radiowa, plakaty i ulotki -- to najstarsze i najbardziej wypróbowane metody efektywnego zwiększania sprzedaży. W skomercjalizowanym społeczeństwie okazują się one coraz mniej skuteczne. Całkiem nowym sposobem na pozyskanie klienta są kupony, których mania opanowała Amerykę. W Polsce pierwsze kupony (na darmową małą colę) pojawiły się niedawno w restauracjach McDonalds i Burger King.
Typowo amerykański cent-off kupon, to wycięty kawałek papieru, który stanowi równowartość upustu --...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta