Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pacjent ma prawo wiedzieć

25 czerwca 2002 | Raporty | MS
źródło: Nieznane

Rozmowa z profesorem Henrykiem Skarżyńskim, dyrektorem Instytutu Patologii Słuchu

Pacjent ma prawo wiedzieć

FOT. JAKUB OSTAŁOWSKI

Rz: Podoba się panu idea rankingu szpitali?

PROF. HENRYK SKARŻYŃSKI: - Ocena poszczególnych szpitali jest na pewno potrzebna i ważna, tak dla pacjentów, jak i dla pracujących w nich lekarzy czy dyrektorów. Z rankingu można się np. dowiedzieć, czy placówka nadąża za zmianami, czy chce jedynie utrzymać status quo na rynku. Ochrona zdrowia jest dziedziną, w której zachodzą bardzo szybkie zmiany. Dzięki odkryciom naukowym powstają nowe technologie, które są wprowadzane przez świeżo powstające kliniki i oddziały specjalistyczne. Szpital, który jest liderem, jeśli nie będzie się unowocześniał, zostanie daleko w tyle.

Ranking, który przedstawiamy, powstał głównie dla pacjentów. Ma im pomóc w podejmowaniu decyzji, gdzie się leczyć. Czy pacjent powinien mieć prawo do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2653

Spis treści
Zamów abonament