W skarpetach i z kokardą
W skarpetach i z kokardą
RYS. (C) SPRINGER & JACOBY HAMBURG
RYS. (C) SPRINGER & JACOBY HAMBURG
RYS. (C) SPRINGER & JACOBY HAMBURG
Renowację Bramy Brandenburskiej sprytnie wykorzystał marketingowo jej sponsor. Raz Brama była "ubrana" na sportowo, innym razem awangardowo, a na koniec - zapakowana jak prezent - została zwrócona berlińczykom.
Odwiedzający Berlin mogli nie zauważyć rusztowań, którymi od 22 miesięcy obudowana była Brama. Okrywały je ochronne plandeki z reklamowymi obrazkami, np. Bramą Brandenburską w skarpetach piłkarzy.
Renowacja i biznes
Sponsorem całego przedsięwzięcia był niemiecki Telekom. I nie dość, że nikt się nie oburzał - w przeciwieństwie do głośnych wrogów podobnych instalacji w polskich miastach - to ta specjalna kampania Telekomu została wyróżniona Contrast Award, nagrodą przyznawaną corocznie za najlepszą reklamę zewnętrzną.
I...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta